from the ordinary
to the extraordinary

טיפולים למיצוק העור

להחיות את עורך ולהשיג מראה מוצק וצעיר יותר עם טיפולי מיצוק העור המתקדמים שלנו 

סקולפטרה/אולידיה/אסטפיל

הזרקת חומצה פולי-לקטית הוא טיפול מהפכני המקדם ייצור קולגן ואלסטין ב 60-80%, החזרת נפח ואלסטיות לעור הפנים, והוא מספק תוצאות ארוכות טווח בהצערת מרקם העור ושימורו למשך שנים רבות קדימה.

טיפול "ערפד"

טיפול "ערפד" הוא טיפול פשוט ובטוח המשתמש בסרום מהדם שלך כדי להפעיל תהליכי ריפוי טבעיים ולעודד התחדשות רקמות העור. זוהי אפשרות לא ניתוחית פופולרית לשיפור מרקם העור והוכחה כמוצלחת במחקרים מדעיים רבים.

טיפול ביו-סימולטור

טיפול סקין-בוסטר ממריץ ייצור קולגן ואלסטין על ידי הזרקת תמיסה בטוחה לעור כגון " ג'אלופרו" / " פרופילו". הוא משפר את קווי המתאר הטבעיים של הפנים, מספק תוצאות ארוכות טווח ויכול לטפל בבעיות עור שונות. זהו טיפול בטוח ויעיל לעור בעל מראה טבעי וצעיר.

אנו מבינים כי הבחירה לעבור טיפולי הזרקות למיצוק עור הפנים היא החלטה גדולה, ולכן אנו מלווים אותך בכל שלב בתהליך ועונים על כל שאלה שיש לך במהלך ולאחר הטיפול. המטרה שלנו היא לספק לך חוויה בטוחה ונוחה, ולעזור לך להשיג את התוצאות הרצויות.

אם את או אתה מחפשים דרך לשפר את היופי הטבעי שלכם ולהגביר את הביטחון העצמי, צרו קשר עוד היום עם  LEO CLINIC כדי לקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר גבע ללא עלות

Site Map